Postanowienie… Postanowienie….Postanowienie….

Kolejne!! Tym razem życzyła bym sobie wytrwać do końca, przecież to tylko 13 dni!! Dam radę jeśli ktoś mnie będzie wspierał!! :) A to nie jedno postanowienie przyszło. Papierosom STOP to kolejne jest.  Chcę pozbyć się tego wstrętnego nałogu. Boże daj mi siłę!! :) Kolejny dzień beznadziejnej pogody nie kusi do spaceru. Wczoraj się ruszyłam, ale wcale mi to nie pomogło tak jak miałam nadzieję :D Siedzi we mnie ogromny leń! :) Nie ma ludzkiej siły żeby się go pozbyć :D Dzisiaj niestety nieuniknione jest kucie. Jakimś cudem uniknęłam pytania z angielskiego, ale nie wierzę że jutro też mi się uda. Złą wiadomością jest, że dostałam 1 z matmy i tego nie dało się uniknąć. No i jutro trzeba będzie poprawić. Jedynka jest nie sprawiedliwa i to mnie motywuje do poprawiania. Chyba coś się zbliża:( Mam tylko nadzieję, że nie przeszkodzi mi w dotrzymaniu postanowienia.

P.S Do Ciebie :D Olkoooo!! Coś tam mi obiecałaś, ale nie będę się upominała !! :D

Ten wpis został opublikowany w kategorii To co tak na prawdę nie ma znaczenia!. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Postanowienie… Postanowienie….Postanowienie….

  1. Ola pisze:

    upomnij się bo ja mieć słabą pamięć :D :D

Skomentuj

