Odpowiedź nr. 3 – „10 Twoich największych wad i zalet”.

Zmobilizuję się tak jak obiecałam i póki mam chwilę wolnego czasu odpowiem na 3 zadane pytanie. „10 Twoich największych wad” :) Gdybym chciała nie podejść do tego poważnie napisała bym, że nie mam wad :D Ale zostałam psychicznie sterroryzowana i muszę napisać prawdę :)

1. Ataki złości – niewytłumaczalne jak dla mnie nazwisko. Potrafię się zdenerwować dosłownie wszystkim i niech by do tego doszedł zły dzień to wtedy nadciąga właśnie takie zjawisko :D Wiem doskonale, że wtedy jestem dosłownie nie do zniesienia :D Sama ze sobą nie mogę wytrzymać a co mają powiedzieć ludzie w moim otoczeniu :D ;/

2. ” Nie wyparzony język” – często właśnie podczas wyżej wymienionych ataków ujawnia się moja kolejna wada. Paplam wtedy wszystko co mi ślina na język przyniesie. Każda pierwsza myśl wychodzi na światło dzienne. Często przyczynia się to do zaostrzenia konfliktu, ale niestety już tak mam. Ma to swoje plusy :D przynajmniej mam pewność, że powiedziałam komuś prosto w twarz co o nim myślę i nikt mi nie powie że zrobiłam to za jego / jej plecami.

3. Brak zahamowania – nie umiem tego inaczej nazwać. Może pasuje tu stwierdzenie, że jestem niesamowicie pyskata. Przejawia się to głównie gdy ktoś mnie zaczepi, powie coś co mi się nie spodoba.  Nigdy w takich momentach nie potrafię stać obojętnie. Niekontrolowanie się odgryzam. (skrycie powiem, że nie jest to wada jak dla mnie i co gorsza może nawet troszkę to w sobie lubię)

4. Brak cierpliwości – oj tego to w sobie  nie lubię. Jestem osobą strasznie niecierpliwą. Zawsze i wszędzie można to zauważyć.

5. Bezpośredniość – jedni uważają to za wadę inni za zaletę ja raczej za to drugie, ale umieszczę to na liście wad bo ktoś pomyśli że jestem narcyzem. Zasadniczo wolę powiedzieć komuś prosto w oczy co o nim myślę niż po kontach go obgadywać. Niestety są sytuacje po których żałuję, że coś powiedziałam. Ponoć słowa bolą bardziej niż czyny.

6. Zadziorność – bywa. Często można by nawet powiedzieć.

7. Nieustępliwość – inaczej mówiąc jestem uparta jak osioł :D Nawet jak nie mam racji potrafię się upierać nad swoim bardzo długo.

8. Ufność – moim zdaniem to moja ogromna wada. Często się już sparzyłam. Zaufałam komuś i zostałam zdradzona. Niestety tak już mam, że nie trzeba wiele żeby zbudować sobie u mnie zaufanie.

9. ADHD – :D nie dosłownie ale coś w tym stylu :D Nie potrafię usiedzieć na miejscu :D Dopiero jak czuję, że jestem kosmicznie wyje****ana daje sobie spokój. Tyczy się to pracy i zabawy, szkoły i życia codziennego.

10. Papierosy – wcześniej się kryłam, ale uznałam że skoro już wszyscy wiedzą to nie ma co się chować po kontach :D Niestety i mnie to dopadło. Póki co nie potrafię się oduczyć, ale będzie to mój kolejny cel do osiągnięcia.

Czy 10 wad to dużo??:D Mam nadzieję, że nie :D    A teraz będzie „10 Twoich zalet” :D Śmiesznie zabrzmi pisanie o swoich zaletach :D Kurdę wyjdę na zapatrzoną w siebie egoistkę?:D Chcecie to macie :D

1.Otwartość – na nowe doświadczenia i znajomości. Proste. Nic dodać nic ująć.

2. Dobre serce – nie dla wszystkich, ale są ludzie dla których jestem w stanie zrobić na prawdę wiele.

3. Poczucie humoru – często przeszkadza mi to w byciu poważną :D Uwielbiam żartować i się śmiać.

4. Dystans do samej siebie – wiem jak wyglądam i znam swoją wewnętrzną wartość. Potrafię się z siebie śmiać w odróżnieniu od innych.

STOP. Nie dam rady :D Z wadami jakoś poszło łatwiej. Nie umiem sobie jakoś tak wypisać na zawołanie swoich (niby) 10 zalet. 4 to i tak sukces:D Może jak sobie coś przypomnę to napiszę, ale póki co nie mam zamiaru się kołować .

Ten wpis został opublikowany w kategorii To co tak na prawdę nie ma znaczenia!. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

