Paul Davies – „Ostatnie Trzy Minuty”

Paul Davies - "Ostatnie Trzy Minuty"

Paul Davies - "Ostatnie Trzy Minuty"

Nabyłam dzisiaj książkę o najgorszej jak dla mnie tematyce. Sama nie wiem nawet co mnie skusiło do jej przeczytania (pobieżnego).  Samo to, że autorem jest brytyjski fizyk i publicysta już mnie od niej odpychało. Po tytule nie wydedukowałam na wstępie, że to książka nie w moim stylu. Najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to, że pożyczyłam ją od Księdza :D

„Ostatnie trzy minuty” to książka opisująca ostatnie trzy minuty istnienia świata i ludzkości wg naukowców. Zawiera w sobie wiele zagadnień, pytań, twierdzeń i domysłów. Mimo iż autor jako tako jest jeden w książce cytowane są słowa nie jednego naukowca. I mimo tego wszystkiego i tak nic z tego wszystkiego nie zrozumiałam. Raz tak raz tak… Dosłownie chaos. Nie zachwyciła mnie(książka). Co zaczęłam nowy rozdział , wystarczyło że przeczytałam kawałek a już szukałam początku następnego. Nie w moim stylu, nie w mojej tematyce = nie dla mnie.  Ksiądz M. strasznie ją zachwalał no więc i ja się skusiłam. W szkole powoli zaczęłam ją studiować i początkowo robiła dobre wrażenie. Później jednak upadła, ale to już szczegół.

Teraz to zostaje mi „Wesele” do przeczytania. Przeczytałam spory kawałek i śmiem stwierdzić, że jest to kolejna książka (lektura) z której kompletnie nic nie rozumiem.  A pasowało by zajarzyć chociaż co nie co. Dobrze, że ktoś mądry wymyślił opracowanie. :D Co by było gdyby go nie było :D

Ten wpis został opublikowany w kategorii To co tak na prawdę nie ma znaczenia!. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

