10 rzeczy, które lubię. – Odpowiedź na zaproszenie do zabawy.

No i dostałam zaproszenie do małej zabawy. „Wypisz na swoim Blogu 10 rzeczy, które lubisz” :) Chętnie się podzielę. No to zaczynami :D

1.  Nie jest to rzecz, ale osoba.  Mój wybranek aktualnie już małżonek :D Maciej. Jego to ja nawet nie tyle co lubię a kocham. No ale On już o tym wie.

2. Muzyka – moja ucieczka od szarości dnia codziennego. Mam swój styl i potrafię dziennie przesłuchać jednej piosenki 13054867597650 razy. Dla mnie muzyka to coś więcej niż tylko puste słowa + puste dźwięki. Od najmłodszych lat obcowałam z muzyką. Gram na gitarze co też jest dla mnie niebywałym uspokojeniem. Hip – hop, Dance, Pop, Reggae i muzyka religijna – to ostatnie może się wydawać dziwne, ale kocham modlić się śpiewając.

3. Sport – głównie mam tu na myśli siatkówkę i dawniej unihokej. Aktualnie już nie gram ani w drużynie siatkówki a od gimnazjum tez w drużynie unihokeja co nie znaczy że już mnie te sporty nie interesują. Mecze siatkówki mogę oglądać godzinami :) Przyznam się, że mam słabość do piłki nożnej, ale to wiąże się nie tyle z zainteresowaniem tym sportem co z możliwością pogapienia się na przystojnych piłkarzy. :D (Ronaldo, Torres, Kaka, Willa)

4. Kosmetyki – fanatyczka – tak właśnie bym się nazwała jeśli mowa jest o kosmetykach. Chyba jak każda kobieta lubię o siebie dbać i ładnie wyglądać. Makijaż to nieodzowny rytuał mojego dnia codziennego. Uwielbiam nie tyle używać co posiadać masowe ilości cieni do powiek – to chyba jakieś uzależnienie.

5. Książki – pasja ta rozwinęła się u mnie od nie dawna a dokładnie od dnia kiedy przeczytałam jedną z moich ukochanych książek. Postanowiłam wtedy nie spędzać 10 godzin przy komputerze tylko chociaż połowę tego czasu poświęcić czytaniu. Lubię się zatracić w innym świecie pełnym obcych dla mnie rzeczy i nowych sytuacji.

6. Fotografia – kolejne nie dawno rozwinięte zainteresowanie. Kreowane od jakichś 2 lat. Uwielbiam uwieczniać czyjeś uczucia wedle mojego uznania. Zdjęcia portretowe to to w czym najbardziej się odnajduję. Swego czasu pozowałam, ale jak to mówią starość nie radość i jakoś odwidziało mi się oglądanie siebie na zdjęciach. (chyba się sobie przejadałam)

7. Arbuz – moje niecodzienne uzależnienie. Nie do uwierzenia jest, że potrafię zjeść go w kosmicznych ilościach. Przykre jest tylko to, że to owoc  sezonowy i muszę obchodzić się smakiem np. w zimie:D

8. Szczerość i otwartość – a raczej szczerych i otwartych ludzi. Takich sobie właśnie ludzi sobie cenię i chciała bym żeby tacy mnie otaczali. Życzyć sobie a mieć to to zasadnicza różnica. Szczerość dla mnie to podstawa. Nienawidzę ludzi którzy są pozorantami. Zgrywają wielkodusznych przyjaciół a tak na prawdę obrabiają Ci du**ę jak tylko się odwrócisz. Otwartość to jedna z cech ludzi z którymi najlepiej się dogaduję. Sama jestem niebywale otwartą osobą i z ludźmi takimi jak ja szybko nawiązuję dobry kontakt.

9. Taniec – uwielbiam. Tylko w tańcu czuję się na prawdę swobodnie. Mogę pokazać swoją inną twarz i swoje wnętrze. Kiedyś chciałam robić coś w tym kierunku jednak kursy tańca nie wystarczyły. Dużą rolę odegrał też brak czasu. Ale kto wie co będzie.

10. Gotowanie – odkąd pamiętam wciągało mnie to niesamowicie. Od maleńkiego przypatrywałam się gotującemu tatowi. Podpatrywałam a później sama próbowałam. Jestem jedną z nielicznych 19 – sto latek, która potrafi zrobić pierogi :D Począwszy od ciasta, po farsz i samo wykonanie. Co lepsze są one jadalne:D <- co do pierogów to się pochwalę że mam na swoim koncie nawet sukces z nimi związany :D I miejsce w „Festiwalu Pierogów” :D zabawne ale prawdziwe:D

Ufff… Myślałam, że pójdzie szybciej:D Jednak to zadanie nie jest takie proste jak by się wydawało :D Ale mimo wszystko fajnie było o czymś takim napisać. Drugie zaproszenie dostałam o podobnej tematyce tylko z jednym „nie”. Ale to może już nie dziś:D 3 wpisy w jeden dzień to chyba za dużo.

Ten wpis został opublikowany w kategorii To co tak na prawdę nie ma znaczenia!. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

